בניית דפי נחיתה


בשונה מבניית אתרים לעסקים כגון חנות או אתרי תדמית וכדו' – תפקידו העיקרי של דפי הנחיתה לעסק שלנו שונה והיא חייבת להיות מטרה מאוד ספציפית, כזאת שלא יהיה ספק לגולש איזה פעולה הוא צריך לעשות כדי "לעבור הלאה".

חבילות בניית דף נחיתה

דפי נחיתה שמתורגם ללקוחות משלמים

דף נחיתה יכול לכלול בתוכו מידע תמציתי על העסק והשירות/ים שלנו, דף נחיתה אינו דומה לבניית אתר ואינו תורם להגברת המותג/המודעות אלא כל כולו סובב סביב המטרה הבודדת והספציפית שלו.

המטרה יכולה להיות ביצוע התקשרות, יצירת קשר באמצעות טופס הרשמה, או יצירת תהליך בשיווק במייל כגון "קבלו סדרת סרטונים חינמית שתלמד אתכם את כל סודות האיפור" או כל דבר כזה או אחר שיכול לגרום לגולשים שלנו להשאיר לנו את המייל להמשך ניסיון לגרום לגולש לרכוש ממנו את המוצר או השירות.

תת הסוג של דפי נחיתה או יותר נכון "אחיו הבכור" הם דפי המכירה, דפים אלה דומיו באופיים לדפי הנחיתה אך שונים במרכיביהם ובמסרים אותם אנו רוצים להעביר לגולשים, כאן אנו כבר רוצים שירכשו מאיתנו ולכן כאן נצתרך להוסיף הרבה מידע, בדרך כלל דפים אלו מתומצתים אך מלאים במידע רלוונטי שכדאי שהגולש יכיר לפני שהוא מחליט לסלוק אצלנו את האשראי שלו.

דף נחיתה בסיסי
850₪
דף נחיתה - בסיסית
מבחר סגנונות מעוצבים
אופטימיזציה למהירות?
דף רספונסיבי, מותאם לניידים
מערכת ניהול לשינויים והוספת מידע/ייעול ואופטימיזציה עתידית
אחסון הדף לחצי שנה מתנה?
שירות תמיכה במייל חודשיים מסיום הכנת הדף
עדכוני אבטחה למערכת הניהול והשרת *
הדרכה בלייב על המערכות השונות באתר לתפעול מלא
בעלות מלאה של הלקוח על הדף
טופס איסוף לידים/יצירת קשר?
חיבור לגוגל אנליטיקס לצורך שיפור המרות וניתוח מידע
הטמעת קוד מעקב פייסבוק
תחזור אלי עם עוד פרטים
דף מכירה בעיצוב אישי
1750₪
דף מכירה - פרפקט
עיצוב דף בהתאמה אישית?
אופטימיזציה למהירות?
דף רספונסיבי, מותאם לניידים
מערכת ניהול לשינויים והוספת מידע/ייעול ואופטימיזציה עתידית
אחסון הדף לחצי שנה מתנה?
שירות תמיכה במייל חודשיים מסיום הכנת הדף
עדכוני אבטחה למערכת הניהול והשרת *
הדרכה בלייב על המערכות השונות באתר לתפעול מלא
בעלות מלאה של הלקוח על הדף
טופס איסוף לידים/יצירת קשר?
חיבור לגוגל אנליטיקס לצורך שיפור המרות וניתוח מידע
הטמעת קוד מעקב פייסבוק
תחזור אלי עם עוד פרטים

חידוש אחסון דף הנחיתה לאחר חצי שנה – 25₪ לחודש / 250 לשנה, כמובן שלא חובה לאחסן אצלנו, תוכלו לבחור כל חברת אחסון אחרת.

גיבויים, ושירות אחזקה ואבטחת השרת והדף – כל אלה אופציונלי בתנאי שהדף מאוחסן בשרתינו.

 

צריך משהו מיוחד שאין פה?

תשאיר לי הודעה מכאן

שלח לי הודעה
תכונות כלולות

התוכניות כוללות בתוכם

זמן לשאלות

שאלות ותשובות

איזה תכנים אתם צריכים להכין איתכם?

תכני הדף נקבעים בהתאם לאיפיון שנעשה לכם וכך נבין איזה מסרים אנו רוצים להעביר.

בין היתר תצטרכו להכין תמונות שלכם ושל העסק שלכם, תכנים ומלל שתרצו להציג בפני הלקוחות שלכם, לוגו של העסק שלכם וכל מה שיציג את העסק שלכם בצורה הכי טובה שיש.

מה זה אומר אחסון?

אחסון אתרים זה בעצם כמו כונן שמחזיק בכל קבצי האתר/הדף שלכם ומציג אותו בפני כולם ברשת.

קריטי לוודא שהאחסון שבחרתם לאתר שלכם יהיה כמה שיותר מהיר ומאובטח.

מה זה סליקת אשראי באינטרנט?

סליקת אשראי היא הדרך שלך לקבל כסף באינטרנט מהלקוחות שלך,

הסליקה מתבצעת ע"י חברות לסליקת אשראי, העמלות נעות בין 1% – 3.5% ויותר.

בדרך כלל סליקה תהיה הרבה יותר זולה בחברות סליקה הקיימות בארץ מאשר בפייפל שהסליקה לארץ עומדת על איזור ה 3.4% וסליקה לחו"ל יכולה להגיע אפילו יותר.

למרות שפייפל יקרה היא לא סתם פופולרית, היא מאוד נוחה וקל לנהל איתה תשלומים וקופונים.

במידה ותרצו לחבר את המערכת של פייפל לאתר שלכם אעשה זאת בשמחה, גם ע"י חיבור למערכת ההזמנות woocommerce או ע"י הטמעת כפתורי תשלום בשירותים מועטים שלא מצריכים מערכת הזמנות.

במידה ותרצו לחבר מערכות סליקה אחרות האחריות של הסליקה ואבטחת הסליקה תלויה בגורמי הסליקה שתבחרו וההטמעה שלהם (שבדרך כלל כלולה בחבילות סליקה שלהם) הם ע"י אותה חברה שתבחרו.

האם ניתן לאחסן בחברה אחרת?

וודאי שתוכלו!

אני מאמין ויודע שבשרתים שאנו עובדים איתם הם המהירים ביותר, המאובטחים ביותר ועם יחסי זמינות מהטובים שיש.

אך אם בכל זאת תרצו לקחת שרת שאתם מכירים/סומכים/עובדים איתו – בשמחה רבה 🙂

אך יחד עם זאת לא אוכל להבטיח התקנה דרכי, כל מערכת עובדת שונה לכן אוכל לנסות להתקין בכל מערכת שתבחרו אך אם אסתבך חובת ההתקנה על ידיכם.

תהליך הבניה ושליחה

1) בשלב הראשון נכיר אתכם ואת העסק שלכם ונעשה לכם איפיון מלא בחינם.
2) החלטתם שהולכים על זה? אשלח לכם את ההסכם, תעברו עליו טוב טוב, נלחץ ידיים ונתחיל בהכנות.
3) אחרי שליחת התכנים אעצב ואבנה את האתר שלכם תוך עדכון כל כמה ימים על מצב האתר ועיצובו.
4) הגשת הדף וערעורים – אחרי שהדף מוכן וביצעתי בו את כל הבדיקות אתם תבדקו אותו ותעברו על כולו כדי לתת לי את כל השינויים שאתם חושבים שצריך בגבולות ההסכם עבודה וכך יש לכם עד פעמיים כדי שאוכל לייצר לכם מוצר מושלם.

מה הם דרכי התקשורת?

דרכי התקשורת בדרך כלל הם בווצאפ, במייל ובפלאפון, במידה ונצתרך לעשות שיחות עם שיתוף מסך נעשה זאת, במידה שנראה שהפרויקט מצריך שניפגש במידה ותרצו נקבע וניפגש.

איך מתבצע אופן העברת התכנים?

על פי רוב כל העברת התכנים, התמונות וכל תוכן שקשור לדף תתבצע בשליחה במייל.

יתכנו פעמים שנשתמש במקרים מסוימים בדרך שונה למסירת התכנים לפי הנוחות שלכם.

מה זה אתר רספונסיבי ומה המשמעויות?

אתר רספונסיבי הוא אתר שמותאם לשלל גדלי המסכים והרזולוציות.

כל מסך משנה את תצוגת תכני האתרים לפי גודלו, לכן חשוב להציג ללקוחותיכם דף נחיתה שמותאם לניידים וטאבלטים גם, ובעיקר היום כש 70% מכלל האוכלוסייה גולשים דרך הנייד.

יש לך שאלה שלא עניתי עליה?

שלח לי מכאן הודעה ואחזור לענות לך אישית 🙂

שלח לי הודעה מכאן