מדוע כל עסק חייב אתר

למה אנחנו בכלל צריכים אתר ולמה דווקא עכשיו?

כיום אתר אינטרנט משמש עסקים רבים להגדלת העסק, וזה ללא כל קשר לנגיף שבימים אלו נותן את אותותיו, אם כי בתקופה זו אין דבר שרוב העסקים צריכים יותר מאתר של העסק שלהם באינטרנט.

ולמה?

עיקרי הסיבות הם :

שדרו אמינות

אתר שנראה טוב – משדר אמינות וגורם ללקוח להיות נינוח ויותר קל לנו להביא אותו לרכישה.

חזקו את המותג של העסק

בהמשך לסעיף הקודם – אתר מגביר את המותג של העסק, גורם ללקוחות להתייחס אל העסק כעסק רציני עם המון כוח מאחוריו וכמובן מה שמגביר את הרצון של הלקוח לרכוש דווקא מאיתנו.

צרו קטלוג דינאמי שיסקרן ויעניין את הגולשים 

צרו קטלוג מהמם שיגרום ללקוחות לשוטט באתר בלי הפסקה.

שמרו על הלקוחות קרובים אליכם

בעזרת מערכת כמו אתר תוכלו לייצר מערכת יחסים דיגיטלית עם הלקוחות שלכם, מערכת יחסים זאת יכולה להיבנות מהמון דרכים, כל עסק והדרך שמתאימה לו, אז בואו נראה חלק מהדרכים שלנו לשמור על הלקוחות שלנו קרובים אלינו ואוהבים את העסק שלנו :

עדכנו את הלקוח בפרטי ההזמנות שלו באיזור האישי ועדכנו אותו על דברים חדשים שיכולים לעניין ולסקרן.

צרו רשימות דיוור אלקטרוני והפעילו תקשורת מיילית עם הלקוח, הציעו לו מבצעים במייל ועוד.

תנו ללקוחותיכם דרך נוחה ליצור איתכם קשר בעזרת צ'אט או חיבור לווצאפ, מסנג'ר ודומיהם.

עדכנו את הלקוחות גם באתר עצמו גם במייל ובכלל בכל מקום דיגיטלי בו הם פגשו אתכם כך שיוכלו להישאר מעודכנים עליכם תמיד.

ואלו רק חלק מהדברים הנפוצים וכמובן שתמיד יכול להיות שיהיו דרכים יצירתיות שיגרמו לקהל שלכם להרגיש את החיבור אליכם.

אתר נותן לכם את יתרון הזמינות

האתר תמיד פעיל, תמיד לקוחות יכולים להזמין מכם ללא הגבלות של זמן או מרחק, יתרון זה יגרום למכירות נוספות שלא בזמני הפעילות של העסק.

הגדילו את הקהל שלכם וחשפו את העסק לשוק אינסופי

בעזרת שיווק נכון ויצירת מתווה נכון לעסק שלכם תוכלו למנף את האתר שלכם ולהגיע לקהלים שטרם הכירו אתכם וכן היו שמחים להכיר אתכם ולרכוש ממכם.

אלו מעט דוגמאות לדרכים הנפוצות לשיווק דיגיטלי :

קידום אורגני בגוגל – קידום אתרים זהו תחום ענק שטומן בחובו את הראיה של גוגל על אתרכם ולפי המידע שהוא מסיק (מאלפי פרמטרים) הוא מבחין איזה אתר רלוונטי יותר או פחות לשאילתות החיפוש (חיפושים בגוגל).

קידום ממומן – ידוע גם בשם PPC שזה ר"ת של Pay Per Click, כלומר תשלום פר קליק, אך כמובן שפרסום ממומן לרוב משתנה והתשלום יכול להיות על צפיות, המרות (כלומר על פעולה מוגדרת שהלקוח עשה) ועוד… 

פרסום ממומן זו דרך לשווק את הלינק לאתר או למוצרים ספציפיים תוך ניתוח נתונים וייעול מתמיד כאשר משלמים עבור הפעולות שנבחר תוך שיפור מתמיד של הקמפיין.

קידום אורגני בפורומים, בלוגים ופייסבוק – יצירת תוכן איכותי ופרסום שלו בכל הרשתות החברתיות הקשורות לעסק שלנו תוך הכוונת הגולשים לתוך האתר שלנו מה שיביא תנועה חדשה לאתר ולקוחות חדשים לעסק.

אסיפת מידע וניתוח נתוני קהל יעד

הקהל שלכם רוצה שתהיו כמה שיותר טובים אליו, שכמה שיותר תקלעו לרצונות שלו ולכאבים שלו, בקיצור הציפייה שתפתרו להם את הבעיות, ולכן כאשר אתר צובר תנועה רכישות וכו' אתם יכולים לקחת מכל זה נתונים שיעזרו לכם כעסק לקלוע הרבה יותר לציפיות של כלל לקוחותיכם מה שיגדיל מכירות ויתן לגיטימציה נוספת ללקוחות לרכוש דווקא מכם.

בעקבות הסיבות האלו כל עסק שרוצה להתפתח בצורה יציבה חייב לבנות אתר לעסק ולקחת את הנכס האינטרנטי הזה ולמנף אותו כדי להגדיל את הקהל ולתת יציבות וביטחון לעסק.

 

מלאו את הטופס כאן ותתחילו למכור באונליין!

    יהודה מור

    משנת 2013 עוסק בבניית אתרי וורדפרס, קידום אתרים אורגני בגוגל, כתיבה שיווקית, פרסום ממומן בפייסבוק גוגל אינסטגרם ועוד...

     בזמני הפנוי (כשקיים כזה) עסוק ב "לנהל" קשר עם שמונת אחי ועם 20 אחייני המתוקים.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר.