בניית אתר לעורך דין

הלקוחות שלך מחפשים אחריך בגוגל!

הראה להם כמה אתה רציני ומוערך ותן להם את כל האינטרס כדי לפנות אליך

 

למה בניית אתר לעורך דין משפרת מוניטין

המוניטין שלך כעורך דין מאוד מושפע מחיפושים במנוע החיפוש של גוגל, כאשר לוקח מתלבט האם לשכור את שירותך דבר ראשון שיעשה הוא למצוא עליך מידע ברשת.

המידע שאותו גולש ימצא באינטרנט יכול להיות לעיתים בעייתי ואף יפגע בתדמית שלך כעורך דין בעיני הלקוח ובחיפוש קל פשוט יקבל מידע או רושם מוטעה ולכן אתה בתור עורך דין חייב לספק את כל המידע החיובי עליך.

בניית אתר לעורך דין הינה משימה הדורשת יחס רב והבנה בסוג השירות בו מתעסק העורך דין (פלילי / אזרחי וכו'), ולכן צריך להבין איזה רושם נרצה ליצור על הגולש שרצה להכיר אותך יותר וכיצד נעלה את הרצון שלו לסגור איתך עסקה בצורה הנוחה ביותר.

לכן בניית אתר למשרד עורך דין הינה אבן דרך משמעותית בניהול המוניטין שלך במשרד וחשוב לא להקל ראש בנושא זה.

 

איזה אתר מתאים לי בתור עורך דין

אתר כזה שיציג אותך ללקוחותיך בצורה הטובה ביותר, לרוב אתר תדמית בעיצוב אישי יעשה עבודה נהדרת ויתן לגולשים מושג על העורך דין, מידע רלוונטי עליו ועל ההשכלה שלו, דרכים ליצור איתו קשר בצורה הנוחה ביותר ובכלל יגביר את הרושם על הגולש שמדובר בעורך דין רציני שכנראה יתן את התוצאה הטובה ביותר ויעלה את הרצון של הגולש לסגור עסקה דווקא איתך.

בד בבד נבין את הצורך המדויק לאותו עורך דין לפי הרצונות והיכולות שלו, לדוגמא בניית אתר תדמית פשוט לעורך דין שונה מבניית אתר עם בלוג מאמרים גם וככזה שמעדכן מידע ומעלה מאמרי תוכן ואתר שהגולשים ירצו לעקוב אחריו בשוטף.

לפעמים גם מגבלות היכולת של העורך דין אינה מאפשרות לו לכתוב מאמרים או להתעסק עם השיווק או הקידום של האתר ולכן ניצור אתר תדמית מושקע ללא איזור תוכן מתעדכן (מאמרים) או פונקציות נוספות כגון פורום שאלות ותשובות וכו'..

לכן בהתאם למגבלות היכולת אתאים את הכפפה ליד של העורך דין כך שיקבל את התוצאה המקסימלית בהתאמה.

אז סוג האתר תמיד יקבל נגזרת מרצון הלקוח ויכולותיו, כלל האצבע על פי רוב הוא שככל שיהיה לך יותר זמן להתעסק עם כתיבת מאמרים או אפילו לקחת פרילנסר לקידום אתרים כדי שיקדם את האתר במעלה דפי גוגל על מונחים תחרותיים או איזור של פורום שם הגולשים יוכלו וירצו לשאול שאלות ולקבל תשובות על הבעיות בהם הם נתקלים וכך ליצור אינטראקציה עם העורך דין באתר וכך לעודד מעורבות ולהתקבע במודעות של לקוחות פוטנציאלים חדשים.

 

בנית משרד מרשים ויפה אבל מה עם המשרד ששמור לך בגוגל?

ברור לי שכל משרד עריכת דין קודם קיים בצורה הפיזית שלו, אך השקעת רבות בהקמת המשרד היפה שלך שנותן לך דרך להתנהל כעורך דין ולייצר ניהול למשרד, אך מה עם המשרד שלך באינטרנט שיוכל לתת לך עוד משרד במקום בו כולם יכולים לגשת אליו ולהכיר אותך גם ללא מאמץ נוסף מצידך שכן כל המידע שאתה צריך שידעו עליך – נמצא ממש שם!

לכן בניית אתר לעורך דין מתפקד כמו המשרד הפיזי שלך רק עם שיפורים ויכולות לייצר תנועה איכותית של לקוחות חמים לעסק שלך, כאלה שרצו אישור סופי על העורך דין בו הם נפגשו או שלא הכירו אותך לפני וממש עכשיו הם מבינים כמה העסק שלך רציני וכזה שכדאי לשכור את שירותיו.

 

חזק נוכחות במקום שכל המתחרים שלך קיימים ופעילים

כיום מרבית עורכי הדין נמצאים וקיימים בגוגל, בניית אתר לעורך דין הינו הכרחי במיוחד בתחום כזה תחרותי עם דגים גדולים בים שבו קשה להתבלט.

לא לחינם המתחרים שלך נוכחים באינטרנט עם אתר שכן כך הם יכולים לקדם את עצמם ליצור תדמית רצינית למשרד עריכת דין שלהם ולקיים אינטראקציה נוחה עם הלקוחות וגם לתת את כל האפשרויות הנוחות לגולשים להגיע אליהם מכל מקום ובדרך שהכי נוחה לגולש.

לכן אין דרך להתעלם מזה כך שאתר לעורך דין יכולה להיות מקפצה ושדרוג משמעותי בעסק הזה, ככל שתשקיע יותר בנכס הדיגיטלי שלך ותקדם את האתר של המשרד שלך כמה שיותר – תוכל להגיע לעשרות לקוחות חדשים שרק יבקשו ממך לתת להם שירות.

 

היתרונות הבולטים בבניית אתר לעורך דין

אם נמנה את היתרונות אוכל לכתוב 4 דפי פוליו, אך בכל זאת היתרונות העיקריים הם –

  • לשדר רצינות ויציבות עסקית בהצגת אתר המעוצב בהתאם שיתן ללקוח הרגשה שאפשר לסמוך עליך.
  • הצגת המידע אותו אתה תרצה שיכירו וידעו עליך
  • הצגת הוכחה חברתית וממליצים וכך להעלות את הביטחון ללקוח
  • נוחות הגישה של הלקוח לעורך דין בצורה הנוחה לאותו לקוח
  • יצירת פורום אינטראקטיבי המייצר מעורבות מלקוחות פוטנציאלים
  • אפשרות לקידום בגוגל כדי להופיע בתוצאות החיפוש במונחים אותם הרבה מלקוחותיך מחפשים כדי להגיע לעורך דין בדיוק כמוך.
  • מיצוי פוטנציאל שיווקי ויצירת משפכים שיווקיים בעזרת דיוור אלקטרוני ויצירת לידים חמים מהאתר.

 

כיצד אוכל למנף את האתר לעריכת דין

עריכת דין הוא תחום סופר קשה וסופר תחרותי וכל פעולה שנעשה יותר מהמתחרים יהווה לנו יתרון.

אז אם אבנה אתר תדמית זה כבר מדהים שכן אפשר להכיר אותי בצורה הטובה ביותר, בצורה שאני בחרתי שיכירו, אבל מה אם אעשה באתר גם איזור שו"ת בעזרת יצירת פורום שם יוכלו לשאול שאלות בתור ייעוץ כעורך דין – כבר הרבה יותר טוב לא?

ומה אם אצור איזור מאמרים שם הגולשים יוכלו גם לקרוא וירצו גם לעקוב כדי לקבל מידע איכותי ורלוונטי ויהיה להם את האינטרס לעקוב אחרי ולחכות לכל פוסט חדש ואפילו לקבל עליהם עדכונים במייל בכל פעם שיוצא פוסט חדש.

ויותר מזה, אם אקדם את האתר שלי בגוגל במונחים הקשורים לתחום משרד עורכי דין ואקבל תנועה של אלפי גולשים איכותיים לאתר שרק ירצו לשכור את שירותי – מדהים לא?

אז כל פעולה שתעשה תהיה יותר מהמתחרים שלך ולכן יש אינטרס ברור ליצור ולחזק כמה שיותר את התשתית של המשרד שלך גם באינטרנט.

 

 

יהודה מור

משנת 2013 עוסק בבניית אתרי וורדפרס, קידום אתרים אורגני בגוגל, כתיבה שיווקית, פרסום ממומן בפייסבוק גוגל אינסטגרם ועוד...

 בזמני הפנוי (כשקיים כזה) עסוק ב "לנהל" קשר עם שמונת אחי ועם 20 אחייני המתוקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.